امتیازات داشتن یک وب سایت :
امروزه داشتن یک وب سایت به اندازه داشتن یک مغازه، دفتر یا شماره تلفن حیاتی است. در این مقاله سعی شده است که امتیازات داشتن یک وب سایت را به اختصار توضیح بدیم . تحقیقات نشان داده است که تقریبا نیمی مشتریان از برندها انتظار دارند که محتوای آنلاین در مورد تجارت خود داشته باشند. چرا دیگر صبر کنید مشتریان شما به دنبال شما هستند! اگر صاحب کسب و کاری هستید یا اداره می کنید که هنوز برای خود وب سایت ندارید ، در اینجا 10 دلیل وجود دارد که شما را متعجب می کند که چرا زودتر این کار را انجام نداده اید.

شماره 1 : حضور آنلاین 24 ساعته
داشتن یک وب سایت به این معنی است که مشتریان همیشه می توانند شما را در هر زمان و هر مکان پیدا کنند. حتی در خارج از ساعات کاری، وب سایت شما همچنان به یافتن و ایمن سازی مشتریان جدید ادامه می دهد. این به کاربر راحتی را ارائه می دهد زیرا آنها می توانند به راحتی در خانه خود به اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته باشند . به علاوه، از آنجایی که امروزه اکثر شرکتها وبسایت خود را دارند، این احتمال وجود دارد که با آفلاین ماندن، مشتریان خود را در مقابل رقبای خود از دست بدهید.

شماره 2 : تبادل اطلاعات
در ساده ترین حالت، یک وب سایت یک راه سریع و آسان برای برقراری ارتباط بین خریداران و فروشندگان فراهم می کند. شما میتوانید ساعات کاری خود را فهرست بندی کنید، اطلاعات تماس، تصاویر مکان یا محصولات خود را نشان دهید و از فرمهای تماس برای تسهیل درخواستهای مشتریان بالقوه یا بازخورد مشتریان موجود استفاده کنید. حتی میتوانید ویدیوهای تبلیغاتی را بارگذاری کنید تا واقعاً مشتریان خود را جذب کنید و کسب و کار خود را به روشی مؤثر و مقرون به صرفه بهبود ببخشید . همچنین یک راه خوب برای تبلیغ رسانه های اجتماعی و ایجاد یک جامعه با مشتریان خود است .
شماره 3 : اعتبار
در دنیای مدرن امروزی این انتظار وجود دارد که هر شرکت معتبری به نوعی یک وب سایت داشته باشد. مشتریان بالقوه به احتمال زیاد به هر کسب و کاری که شماره تلفن یا آدرس فیزیکی ندارند، بی اعتماد خواهند شد، و همین را می توان در مورد نداشتن وب سایت و آدرس ایمیل نیز گفت. اینها ابزارهای مفیدی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات حیاتی در مورد کسب و کار شما با مشتریان و پاسخ به همه چیزها و چرایی هایی هستند که ممکن است داشته باشند. علاوه بر این، داشتن یک وبسایت با کیفیت خوب و استفاده آسان باعث میشود مشتریان با استفاده از خدمات شما احساس راحتی کنند، زیرا تصور میکنند میتوانند انتظار تجربه مثبت یکسانی را در همه زمینههای کسبوکار شما داشته باشند.
شماره 4 : کاهش هزینه
علاوه بر نمایش اطلاعات به سادگی، میتوانید از وبسایت خود برای فروش مستقیم کالاها و خدمات به مصرفکنندگان نیز استفاده کنیدابزارهایی مانند گوگل ادوردز یا تبلیغات در فیس بوک به شما این قدرت را می دهد که با دقت و اطمینان بسیار بیشتری نسبت به روش های تبلیغات آفلاین سنتی به مشتریان دسترسی پیدا کنید. سئو و تبلیغات آنلاین راه بسیار خوبی برای کمک به افزایش آگاهی هستند، اگر به درستی انجام شود، ترافیک وب سایت شما افزایش می یابد. اولین شرکتی باشید که یک مشتری جدید بالقوه هنگام جستجوی یک محصول یا خدمات خاص به صورت آنلاین می بیند و از صفحه تماس وب سایت یا ویژگی های تجارت الکترونیکی خود استفاده کنید تا خرید یک محصول یا یافتن یک فروشگاه خرده فروشی را آسان تر از همیشه کنید . در برخی از کسب و کار های داشتن یک وب سایت میتواند بسیاری از هزینه های اضافی را کاهش دهد . داشتن یک وب سایت می تواند در زمان شما صرفه جویی کند زیرا هر چیزی که نیاز دارید در یک مکان است و در هر زمان می توان به آن دسترسی داشت .
شماره 5 : گسترش بازار
از آنجایی که سایت شما برای همه در سراسر جهان قابل دسترسی است، توانایی عبور از موانع جغرافیایی هرگز از این آسان تر نبوده است. هر کسی، از هر کشوری، می تواند شرکت شما را پیدا کند و به همین دلیل، اکنون یک مشتری بالقوه پیدا کرده اید .
شماره 6 : آگاهی پیدا کردن از خواست مشتری ها :
ابزارهای تحلیلی به شما این امکان را میدهند که مشخص کنید مشتری معمولی شما چه کسی است، چگونه شما را پیدا کرده است، چه چیزی را دوست دارد، و کسب و کار خود را برای به حداکثر رساندن فروش از طریق سایت خود تطبیق دهید . طیف متنوعی از دادههای موجود همچنین میتواند به شما در درک بهتر نحوه تأثیر شبکه های اجتماعی بر کسب و کار شما کمک کند و حتی میتواند فرصتهایی را برای تغییر جنبههای آفلاین کسبوکارتان مانند زمان افتتاح شعب، تبلیغات و محدودههای محصول برجسته کند
شماره 7 : تبلیغات
ابزارهایی مانند گوگل ادوردز یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی به شما این قدرت را می دهد که با دقت و اطمینان بسیار بیشتری نسبت به روش های تبلیغات آفلاین سنتی به مشتریان دسترسی پیدا کنید. سئو و تبلیغات آنلاین راه بسیار خوبی برای کمک به افزایش آگاهی هستند، اگر به درستی انجام شود، ترافیک وب سایت شما افزایش می یابد . اولین شرکتی باشید که یک مشتری جدید بالقوه هنگام جستجوی یک محصول یا خدمات خاص به صورت آنلاین می بیند و از صفحه تماس وب سایت یا ویژگی های تجارت الکترونیکی خود استفاده کنید تا خرید یک محصول یا یافتن یک فروشگاه خرده فروشی را آسان تر از همیشه کنید .
شماره 8 : رقبای آنلاین
اگر شما وب سایت ندارید، به احتمال زیاد رقیب شما این کار را خواهد کرد، این بدان معناست که شما شانس به دست آوردن مشتریان جدید را از دست داده اید و نمی توانید در خط مقدم ذهن آنها باشید . بسیار مهم است که هیچ فرصتی را از دست ندهید .
شماره 9 : خدمات مشتری آنلاین
وب سایت ها راه آسان تری برای رسیدگی به خدمات مشتری ارائه می دهند. با ارائه پاسخ به سوالات متداول در بخش پرسشهای متداول (سوالات متداول)، میتوانید هزینههای خدمات مشتری را کاهش دهید و در زمان و هزینه خود صرفهجویی کنید و همچنین اطلاعات بسیار بیشتری را ارائه دهید. این همچنین به این معنی است که مشتریان می توانند فوراً پاسخ دریافت کنند و باعث صرفه جویی در زمان می شود که به تشویق روابط مثبت مشتری در دراز مدت کمک می کند. این می تواند برای شما مفید باشد، تمام بازخوردهای مثبت را می توان در یک گواهینامه بارگذاری کرد، مشتریان شما خوشحال هستند که چرا آن را نشان ندهید؟!
شماره 10 : فرصت رشد
وبسایتها، به طور کلی، راههای بسیار خوبی برای ارائه مکانی هستند که سرمایهگذاران بالقوه میتوانند به آن مراجعه کنند. این نشان می دهد که شرکت شما مشغول چه فعالیتی است ، چه گواهینامه ها و استاندارد هایی بدست آورده و چه چشم اندازی در آینده خواهد داشت .
نتیجه گیری :
اگر با خواندن قسمتی از مزایای داشتن یک وب سایت کنجکاو شده اید که اطلاعات بیشتری کسب کنید تا وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید .
اگر هم دوست دارید هر چه سریعتر کسب و کار خود را گسترش دهید و یک وب سایت برای خود داشته باشید میتوانید این امر را به تیم ما بسپارید .